[Therion-cs] Propast v Therionu

Matej Ševčík matsevcik na gmail.com
Středa Květen 2 20:01:15 CEST 2018

Ahoj
Trošku nerozumiem otázke, možno by bolo lepšie keby si poslal nejakú
názornú ukážku, čo je za problém (trebárs "screenshot" obrazovky PC).

Každopádne odpoviem tak ako som tomu porozumel ja: Zdá sa, že sa snažíš
kresliť mapu v therione tak ako to máš nakreslené ty v milimetrovom
papieri, lenže to je chyba.
Therion nevie vykresliť rez, len priečne rezy, to znamená, že ti roztiahne
všetky namerané body do výkresu (myslím tým výkres v th2). Ak tieto
namerané body v th2 oklikáš (aby sa ti zobrazili) nemôžeš potom stenu
kresliť tak, že jeden bod máš "v" jaskyni a druhý "mimo" jaskyne (tak ako
máš nakreslený bod 2 v tvojom milimetrovom papieri). Tomu therion
nerozumie, pretože on má nakódované, že odkliknutý meračský bod je
automaticky v jaskyni, v priestore, nie mimo neho. Preto ak to kreslíš tak
ako to máš v milimetrovom papieri tak ti Therion blbne.
Vieš to obísť takže bod 2 nezaklikneš (ako keby tam nebol) a oklikáš len
body 1 a 3 a nakreslíš stenu tak ako chceš aby tam bola. Therion totižto
pracuje tak, že on za jaskyňu považuje minimálne 2 body vo vnútri nejakého
priestoru, to či už stena prechádza cez polygón, alebo nie, alebo či je
šírka/výška steny medzi body 30m alebo 30km ho už netrápi.
A ak chceš aby si mal v mape i bod 2 tak ho tam potom budeš musieť prirobiť
v nejakom inom programe napr. Photoshop.

Neviem, či som to správne pochopil a správne odpovedal, každopádne snaha
bola :)

S pozdravom
Matej Ševčík
Speleo Bratislava