[Therion-cs] Propast v Therionu

Ladislav Blažek ladislav na lblazek.cz
Středa Květen 2 20:46:13 CEST 2018

Ahoj,

IMHO Luděk řeší 3D model v případě, že nemá plán jeskyně, jen rozvinutý řez. Nevím přesně jak je to teď, dřív se 3D model generoval z plánu a bylo možno definovat vzdálenost stropu / dna nad polygonem. Teď tuším lze použít i LRUD informace a možná i příčne řezy. Nevím jistě, nikdy jsem čistě vertikální jeskyni neřešil.

\LB