[Therion-cs] Prevzdušnenie zeminy v Therione

Martin Sluka martinsluka na mac.com
Středa Květen 31 08:17:22 CEST 2017

> 30. 5. 2017 v 23:20, Matej Ševčík via Therion-cs <therion-cs na speleo.sk>:
>
> No mne nefunguje zadefinovanie piesku  v th configu pomocou "for i = xpart llcorner q step 0.4u until xpart urcorner q:  for j = ypart llcorner q step 0.4u until ypart urcorner q: "  z toho dôvodu, že ma nepustí SKBB kód. Vypisuje mi, že nemôžem mať hodnotu nižšiu ako [1] [2] [3] [4]. A ak značku zadefinujem ako "a_sand:AUT" tak mi to začne vypisovať že v definícii (symbol assign) je málo znakov a treba minimálne 3

Tak toto je snáď len dobre - viď predchádzajúcu púoznámku ohľadne modifikácie preddefinovaných značiek.

> Preto mi to funugje len ak si to zadefinujem ako užívateľskú položku.
> V prílohe eventuálne posielam i celý therion súbor mapy.

Parádna jazvečia diera!!! Musel by som mať o pár desiatok rokov menej aby som sa do nej vošiel :D

Jediná poznámočka:

Prosím ťa, bude o niečo korektnejšie, keď thconfig použiješ ako typ (extenziu) súboru, pretože u niektorých operačných systémov to môže robiť komplikácie pri priradení súboru k aplikácii:

thconfig_Jazveci_hrad_a_Viktoria -> Jazveci_hrad_a_Viktoria.thconfig

Inak super!

Martin