[Therion-cs] Prevzdušnenie zeminy v Therione

Matej Ševčík matsevcik na gmail.com
Úterý Květen 30 23:20:41 CEST 2017

No mne nefunguje zadefinovanie piesku  v th configu pomocou *"for i = xpart
llcorner q step 0.4u until xpart urcorner q:  for j = ypart llcorner q step
0.4u until ypart urcorner q: *"  z toho dôvodu, že ma nepustí SKBB kód.
Vypisuje mi, že nemôžem mať hodnotu nižšiu ako [1] [2] [3] [4]. A ak značku
zadefinujem ako "a_sand:AUT" tak mi to začne vypisovať že v definícii
(symbol assign) je málo znakov a treba minimálne 3.
Preto mi to funugje len ak si to zadefinujem ako užívateľskú položku.
V prílohe eventuálne posielam i celý therion súbor mapy.

Dňa 30. mája 2017, 16:19, Martin Sluka via Therion-cs <therion-cs na speleo.sk>
napísal(-a):