[Therion-cs] Prevzdušnenie zeminy v Therione

Matej Ševčík matsevcik na gmail.com
Úterý Květen 30 10:45:05 CEST 2017

Áno Martin pomohlo, ďakujem
Paľo menil som čo som vedel, aj som to skúšal cez AUT, UIS príkazy, aj ten
symbol-assign som mal vypnutý, ale nejak sa to nechcelo meniť, neviem kde
je chyba, každopádne keď som to definoval ako "u" a zadal tam Martinové
údaje tak to funguje fajn, takže asi to urobím takto. Každopádne ak môžem
ešte.

Neviem ako potom určiť farbu - keď si nakreslím "area u:bahno" tak neviem
definovať farbu. Cez "symbol-color area u:bahno 50" to nejak nefunguje ani
keď zadám [50 50 50].
Treba farbu definovať niekde v "beginpattern(pattern_bahno);", alebo "def
a_u_bahno(expr Path) =" alebo ako?

A ešte mám 2 otázky ak môžem
Ako funguje kreslenie priečnych rezov? Je niekde na to nejaký návod? Treba
tam zadať nejak mierku, alebo ako? Lebo keď dám samostatný scrap a začnem
kresliť tak, buď mi ten rez vykreslí nesúmerne veľký alebo nesúmerne malý a
okrem toho ich "porozhadzuje" kade tade po mape.

Keď mám v xvi. súbore nejaké údaje a potrebujem ich pretočiť na druhú
stranu (zrkadlovo) dá sa to?
Pretože mám taký problém, kreslím mapu jaskyne nad ktorou je závrt, závrt
mám po povrchu zameraný, zanesený do xvi. súboru, ale jeho vykreslenie
prebehlo v therione na opačnú (ľavu) stranu ako som chcel (ja som chcel aby
to vykreslilo vpravo) - viď priložený obrázok. Dá sa to bez toho aby som
musel meniť základný azimut v údajoch?

Ďakujem

Dňa 27. mája 2017, 10:47, Pavel Herich via Therion-cs <therion-cs na speleo.sk>
napísal(-a):