[Therion-cs] Prevzdušnenie zeminy v Therione

Pavel Herich herich na speleodd.sk
Sobota Květen 27 10:47:00 CEST 2017

Šuhaju,
tie čísla treba meniť! V prílohe sú príklady práce s nimi. Takto funguje
asi väčšina líniových a area symbolov, keď chceš meniť rotácie, hustoty,
orientácie atď. Stačí len vyskúšať, ktoré číslo čo robí (alebo si to v
definícii prečítať, čo ja väčšinou schopný nie som).
Je to jednoduché, a otvára sa Ti ako laikovi cesta k definíciám
vlastných značiek.
Paľo

Dňa 2017-05-26 15:29 Matej Ševčík via Therion-cs napísal(a):