[Therion-cs] Prevzdušnenie zeminy v Therione

Matej Ševčík matsevcik na gmail.com
Pátek Květen 26 15:29:11 CEST 2017

Ďakujem za odpoveď
Brat Pavol, to poznám to som skúšal, ale to je na môj vkus zase až "moc
prevzdušnené", ja by som chcel prevzdušniť len mierne to AUT, ale zdá sa že
to sa nedá.
Každopádne ďakujem určite to ešte využijem :)

Dňa 26. mája 2017, 11:30, Pavel Herich via Therion-cs <therion-cs na speleo.sk>
napísal(-a):