[Therion-cs] Prevzdušnenie zeminy v Therione

Pavel Herich herich na speleodd.sk
Pátek Květen 26 11:30:26 CEST 2017

Ujček,
asi toto si chcel?:

def a_sand_UIS (expr p) =
   T:=identity;
%  thclean p;
   pickup PenC;
   path q; q = bbox p;
   picture tmp_pic;
   tmp_pic := image(
     for i = xpart llcorner q step 1u until xpart urcorner q:
       for j = ypart llcorner q step 1u until ypart urcorner q:
         draw origin shifted ((i,j) randomized 0.7u) withpen PenC;
       endfor;
     endfor;
   );
   clip tmp_pic to p;
   drawoptions();
   draw tmp_pic;
enddef;

Akurát ten prvý riadok si daj pozor, teda "sand_UIS" sa nezobrazí,
pokiaľ bude zadaný symbol-assign ... (ak používaš ten môj thcnfig).
Riadok prepíš na "def a_clay (expr p) =", pohraj sa s tými číslami v
definícii ( 1u ) a nájdeš si svoje prevzdušnenie. Potom to vlož do
layoutu a pôjde to.
Paľo

Dňa 2017-05-26 10:07 Martin Sluka via Therion-cs napísal(a):