[Therion-cs] Prevzdušnenie zeminy v Therione

Martin Sluka martinsluka na mac.com
Pátek Květen 26 10:07:25 CEST 2017

Tu je vysvetlenie zo súboru uAUT.mp:

let a_clay_AUT = a_sand_AUT;

Takže ten zdrojový kód je identický ako a_sand_AUT

Kľudne skopíruj ten a_sand_AUT do layoutu, premenuj ho na a_u_moj_clay_AUT, uprav a použi v mape. Nerob to v zdrojákoch, nebolo by to korektné.

m.