[Therion-cs] Export PDF

Ladislav Blažek ladislav na lblazek.cz
Úterý Březen 14 12:01:48 CET 2017

Ahoj. Takže jsme se posunuli k "Nejlepší GIS je kradený Corel” ;-)

Každopádně by bylo fajn mít na wiki nějaké příklady workflow. Hlavně z pohledu jak to pak udržovat po změně zdrojových dat. Nechceš k tomu něco sepsat?

Jinak na začátku myslím Martin zmínil Inkscape = open source vektorový editor. Řekl bych, že je to velmi dobrá alternativa ke Corelu.

L.