[Therion-cs] Export PDF

Radek Raadjaa na seznam.cz
Úterý Březen 14 11:30:36 CET 2017

Ahoj. Vzhledem k tomu, že neustále tvořím kompilace dílčích systémů, vrstvím
geofyziku a graficky řeším různé pohledy, jeví se mi jako nejvýhodnější
použití vektorového programu. Osobně používám Corel (i ten se dá získat
lacino nebo ještě laciněji), ve kterém lze pak pdf výstup z Therionu
rozebrat na úroveň scrapu, editovat popisky, případně jednotlivé čáry.
Výhodou je průhlednost, lehká práce s podklady, rastry, měřítka atd. Přijde
mi to rozumnější, než vektory převádět na rastry a pak s nimi pracovat.