[Therion-cs] Export PDF

Dalibor Janák dalibor.janak na gmail.com
Úterý Březen 14 11:01:02 CET 2017

Nejlepší GIS je kradený Photoshop :-) Pokud máš Palo tolik dat, tak
nejlepší je udržovat je v databázi. Pak to vizualizovat třeba přes QGIS.
Therionem přepisuješ nebo přidáváš jednotlivé části systému.

Mě v therionu chybí WYSIWYG editor, v kterém by šlo aspoň základně
rozmístit kompoziční prvky mapy. Dost jsem s tím ze začátku bojoval. Myslím
že by to mohlo být užitečné. Nevím jaký je plán vývoje, spíš je to teď
zamžené. Koukal jsem, že zdrojáky jsou konečně na GitHubu, tak by to chtělo
nahnat nějakou mladou krev :-)

D.

út 14. 3. 2017 v 10:45 odesílatel Martin Sluka via Therion-cs <

--
Mgr. Dalibor Janák | dalibor.janak na gmail.com | *https://daliborjanak.cz/
<https://daliborjanak.cz/>* | +420 724 448 170