[Therion-cs] Export PDF

Martin Sluka martinsluka na mac.com
Úterý Březen 14 12:16:45 CET 2017

Jenom poznámka k uživatelům GISů:

Kdysi jsem slyšel výtku, že náčrty, které slouží jako podklady v mapovém editoru se nedají georefencovat. Jenomže oni se georeferencují automaticky. Tím, že se do nich nasázejí jednotlivé měřičské body jejichž souřadnice jsou po vyrovnání polygonu známé. I velice deformované náčrtky se dají takhle vyrovnat a pak znovu použít jako podklad pro kreslení mapy. Také se tímhle způsobem dá velice jednoduše porovnat ručně počítaná a kreslená mapa s daty z měřičského zápisníku a odhalit případné chyby kresliče.

m.s.