[Therion-cs] Dotaz k propojení bodů

Luděk Vlk vlkl na volny.cz
Pondělí Listopad 16 12:40:55 CET 2015

Ahoj,

Já bych postupoval tak, že bych ty záměry udělal jako nestabilizované body. Vykreslení by tedy mělo být jednoduché a  v pohodě.  Bude to mít však nevýhodu. Výsledná délka jeskyně bude počítat i s těmi to body. Takže na to je potřeba myslet. Existuje možnost, jak délku jeskyně dát „natvrdo“ v parametrech, ale to asi není ta správná cesta. Ty body lze použít v th2. Pro vykreslení stěn dómu a potom je můžeš třeba zrušit. Možností je více.

Luděk

From: therion-cs-bounces na speleo.sk [mailto:therion-cs-bounces na speleo.sk] On Behalf Of Radek
Sent: Monday, November 16, 2015 12:15 PM
To: List pro česky a slovensky mluvící uživatele programu Therion
Subject: Re: [Therion-cs] Dotaz k propojení bodů

No... pokud jsi trpělivý, můžeš přímo v PocketTopo vymýšlet "virtuální" záměry tak, aby sis propojjil zájmové body - tedy si vytvoříš virtuální polygon podle skutečných bodů, export Therion a pak už standartní práce v Therionu.

Radek Estavela

16. 11. 2015 v 10:33, vitaku na email.cz:

Distem jsem si zaměřoval jakoby půdorys většího dómu (z jednoho bodu jsem udělal asi 20 záměr a teď bych ty body potřeboval vzájemě pospojovat nemyslím si že by to bylo (LRUD). Není na to nějaký jednoduchý přikaz

=