[Therion-cs] Dotaz k propojení bodů

Ladislav Blažek lada na jeskynar.cz
Pondělí Listopad 16 13:56:08 CET 2015

Misto splay muzes body oznacit jako duplicate, pak je to nebude zapocitavat do delky... Ale stejne bych udelal to co navrhoval Martin Sluka s nosurvey a xvi.

flags  ◃ set flags for following shots. The supported flags are: surface
(for surface measurements), duplicate (for duplicated surveys), splay (for short side
legs that are hidden in maps and models by default). These are excluded from length
calculations.

Lada

16. listopad 2015 12.41, "Luděk Vlk"  wrote:
	Ahoj,
	Já bych postupoval tak, že bych ty záměry udělal jako nestabilizované body. Vykreslení by tedy mělo být jednoduché a v pohodě. Bude to mít však nevýhodu. Výsledná délka jeskyně bude počítat i s těmi to body. Takže na to je potřeba myslet. Existuje možnost, jak délku jeskyně dát „natvrdo“ v parametrech, ale to asi není ta správná cesta. Ty body lze použít v th2. Pro vykreslení stěn dómu a potom je můžeš třeba zrušit. Možností je více.
	Luděk
	From: therion-cs-bounces na speleo.sk (mailto:therion-cs-bounces na speleo.sk) [mailto:therion-cs-bounces na speleo.sk (mailto:mailto:therion-cs-bounces na speleo.sk)] On Behalf Of Radek
Sent: Monday, November 16, 2015 12:15 PM
To: List pro česky a slovensky mluvící uživatele programu Therion
Subject: Re: [Therion-cs] Dotaz k propojení bodů
	No... pokud jsi trpělivý, můžeš přímo v PocketTopo vymýšlet "virtuální" záměry tak, aby sis propojjil zájmové body - tedy si vytvoříš virtuální polygon podle skutečných bodů, export Therion a pak už standartní práce v Therionu.
	Radek Estavela
	16. 11. 2015 v 10:33, vitaku na email.cz (mailto:vitaku na email.cz):
	Distem jsem si zaměřoval jakoby půdorys většího dómu (z jednoho bodu jsem udělal asi 20 záměr a teď bych ty body potřeboval vzájemě pospojovat nemyslím si že by to bylo (LRUD). Není na to nějaký jednoduchý přikaz
	=