[Therion-cs] Dotaz k propojení bodů

Radek Raadjaa na seznam.cz
Pondělí Listopad 16 12:14:49 CET 2015

No... pokud jsi trpělivý, můžeš přímo v PocketTopo vymýšlet "virtuální"
záměry tak, aby sis propojjil zájmové body - tedy si vytvoříš virtuální
polygon podle skutečných bodů, export Therion a pak už standartní práce v
Therionu.
Radek Estavela

"

"
16. 11. 2015 v 10:33, vitaku na email.cz(mailto:vitaku na email.cz):

Distem jsem si zaměřoval jakoby půdorys většího dómu (z jednoho bodu jsem
udělal asi 20 záměr a teď bych ty body potřeboval vzájemě pospojovat
nemyslím si že by to bylo (LRUD). Není na to nějaký jednoduchý přikaz

"

"