[Therion-cs] export do kml

Jiří Fichtner fichtik na seznam.cz
Úterý Leden 7 22:42:19 CET 2014

díky, opravdu se mi tam podařilo zapomenout na stěny:) už to jede

--
s pozdravem
Jiří Fichtner

---------- Původní zpráva ----------
Od: herich na speleodd.sk
Datum: 7. 1. 2014
Předmět: Re: [Therion-cs] export do kml

"Aby model vyzeral ako má, je nutné:
1. v scrapoch skontrolovať steny typu -outline in, aby ich orientácia
(žltá čiarka) bola dovnútra priestoru jaskyne. Ostatné steny by nemali
vadiť.
2. skontrolovať v pdf, pomocou zafarbenia mapy alebo okolia (napr.
color map-fg altitude) či konce chodieb, alebo spojenia scrapov sú
tak, ako majú byť.
3. scrap, kt. robí naďalej problémy zrejme obsahuje nejaký kus línie
Wall - stena, možno zabudnutý niekde pri kreslení.
Paľo