[Therion-cs] export do kml

Jiří Fichtner fichtik na seznam.cz
Úterý Leden 7 22:32:41 CET 2014

řekl bych že zakopanej pes bude asi někde jinde.
zkoušel jsem různé kombinace orientace stěn, ale nic nezabralo(zkoušel jsem
změnit orientaci i u těch co to vygenerovalo správně, a ty se stále tvořily
bez ohledu na orientaci). Pak jsem jednu chodbu překreslil a chytla se, ale
když jsem překreslil stejným způsobem další, tak to sní ani nehlo :-(

--
s pozdravem
Jiří Fichtner

---------- Původní zpráva ----------
Od: Martin Sluka <martinsluka na mac.com>
Datum: 7. 1. 2014
Předmět: Re: [Therion-cs] export do kml

"

Použít select mapa v thconfigu.

Loch je velice citlivý na orientaci stěn (wall). Žlutá čárka musí vždy
směrovat do volného prostoru.

Odesláno z iPhonu

7. 1. 2014 v 20:19, Jiří Fichtner <fichtik na seznam.cz
(mailto:fichtik na seznam.cz)>:

"
díky, už to skoro je:)
jen mi tam chybí části jeskyně, tady je exprort kml http://www.speleolbc.cz/
kml.xml(http://www.speleolbc.cz/kml.xml) všiml jsem si, že takhle přesně mám
zobrazený i 3D model jeskyně pro loch, z nějakého důvodu mám u většiny
chodeb třeba jen jednu zeď
3D je zde http://www.speleolbc.cz/index.rar