[Therion-cs] export do kml

herich na speleodd.sk herich na speleodd.sk
Úterý Leden 7 21:35:14 CET 2014

Aby model vyzeral ako má, je nutné:
1. v scrapoch skontrolovať steny typu -outline in, aby ich orientácia
(žltá čiarka) bola dovnútra priestoru jaskyne. Ostatné steny by nemali
vadiť.
2. skontrolovať v pdf,  pomocou zafarbenia mapy alebo okolia (napr.
color map-fg altitude) či konce chodieb, alebo spojenia scrapov sú
tak, ako majú byť.
3. scrap, kt. robí naďalej problémy zrejme obsahuje nejaký kus línie
Wall - stena, možno zabudnutý niekde pri kreslení.
Paľo