[Therion-cs] k tomu jazykovému prostředí...

Ladislav Blažek lada na blazcata.cz
Pátek Září 19 11:02:09 CEST 2008

Ahoj,
rozdil mezi 5.2 a 5.2.1...

Kluci zmenili cislovani, takze X.Y je stabilni verze a X.Y.Z je nastupce
drivejsi vyvojove verze = opravy chyb, ale i nove neotestovane ficury,
ktere se mohou do dalsi "stable" verze zmenit.

Ad cestina... hm, tak to fakt netusim. Premyslim jaky vliv by na to mel
SP3... Protoze bud si to bere therion z locales systemu a nebo to prebijes
xtherion.ini. Leda, ze by ten xtherion.ini vubec nevzal v potaz. Kde ho
mas? Pohromade v jednom adresari s xtherion.exe?

Zkus napsat v konzoli prikaz set a mrkni jak je nastavena promenna THERION

Z Therion booku:

Initialization les
Therion's and XTherion's system dependent settings are specied in the le
therion.ini
or xtherion.ini, respectively. They are searched for in the following
directories:
on UNIX: ., $THERION, $HOME/.therion, /etc, /usr/etc, /usr/local/etc
on Windows: ., $THERION, $HOME\.therion, <Therion-installation-directory>,
C:\WINDOWS, C:\WINNT, C:\Program Files\Therion

Lada