[Therion-cs] k tomu jazykovému prostředí...

Bc. Radek Svojanovský radek.svojanovsky na pak.izscr.cz
Pátek Září 19 11:00:17 CEST 2008

Díky za odpověď, to nastavení jsem zvládl už kdysi, jen jsem se ptal, proč
mi to nejde na jednom počítadle, když na počítač v práci si to stáhnu,
změním v xtherionu.ini a po resetu to normálně funguje. Zkoušel to
několikrát i náš síťák, který se v počítačích opravdu vyzná a ono nic...
Nabídl možnost, že by to mohlo souviset se servis packem III pro Windows XP.
Prostě to na počítači doma vůbec nemůžu rozchodit. Mimochodem - jaký je
rozdíl mezi XTherionem 5.2 a 5.2.1 ?

Radek

Ahoj,
xtherionu to jde vnutit pres xtherion.ini a nastaveni

##prefered language for messages
::msgcat::mclocale cz

Ale jinak by si to mel nastavit sam dle locales OS.

L.

On Fri, 5 Sep 2008 12:53:28 +0200, Bc. Radek Svojanovský
<radek.svojanovsky na pak.izscr.cz> wrote:
> Před týdnem mi klekl, hard disk, koupil jsem nový, přetahal data,
> nainstaloval Therion 5.2 a změnil jazykové prostředí na cz a ono
> nic......
> Předtím mi to v češtině normálně fungovalo. Už jsem vyzkoušel
> možné i
> nemožné a ono nic.... Mám Windows XP servis pack 3, kdo mi poradí?
> Mimochodem - máte někdo mail na Martina Sluku?
> Díky Radek Hrabě Svojanovský

Konec: Therion-cs Digest, Vol 21, Issue 1