[Therion-cs] k tomu jazykovému prostředí...

Ladislav Blažek lada na blazcata.cz
Pátek Září 19 11:10:25 CEST 2008

Ta promenna THERION je nepovinna, takze ji vubec mit nastavenou nemusis
mit. Muzej ji zkusit nastavit na prikazove radce (start -> spustit ->
napis: cmd -> OK) prikazem

set THERION=<plna cesta k adresari obsahujicim (x)therion.ini>

napr.:

set THERION=c:\Program Files\Therion

Pokud tohle nezabere pak uz netusim...

Z thbooku:

Environment variables: THERION - [not required] search path for
(x)therion.ini le(s)

L.

On Fri, 19 Sep 2008 11:02:09 +0200, Ladislav Blažek <lada na blazcata.cz>
wrote:
> [...]
>
> Kluci zmenili cislovani, takze X.Y je stabilni verze a X.Y.Z je nastupce
> drivejsi vyvojove verze = opravy chyb, ale i nove neotestovane ficury,
> ktere se mohou do dalsi "stable" verze zmenit.
>
> Ad cestina... hm, tak to fakt netusim. Premyslim jaky vliv by na to mel
> SP3... Protoze bud si to bere therion z locales systemu a nebo to
prebijes
> xtherion.ini. Leda, ze by ten xtherion.ini vubec nevzal v potaz. Kde ho
> mas? Pohromade v jednom adresari s xtherion.exe?
>
> Zkus napsat v konzoli prikaz set a mrkni jak je nastavena promenna
THERION

> Z Therion booku:
>
> Initialization les
> Therion's and XTherion's system dependent settings are specied in the
le
> therion.ini
> or xtherion.ini, respectively. They are searched for in the following
> directories:
> on UNIX: ., $THERION, $HOME/.therion, /etc, /usr/etc, /usr/local/etc
> on Windows: ., $THERION, $HOME\.therion,
<Therion-installation-directory>,