[Therion-cs] Therion CS ?po anglicky...

Martin Budaj m.b na speleo.sk
Středa Září 29 11:38:21 CEST 2004

> Ja nevim... nebylo by lepsi se zamerit na zjednoduseni ovladani xtherionu
> nez zacit vyvijet uplne nove GUI?

Labyrinth bude mat uplne inu filozofiu. Nebude zalozeny na textovych
suboroch (aj pocitacovo gramotni ludia maju niekedy problem pochopit
include), ale na tabulkach, zoznamoch, check-boxoch, combo-boxoch a pod.
Tym padom nebude treba studovat vstupny jazyk therionu a teda sa skrati aj
cas potrebny na pochopenie programu.

M.