[Therion-cs] Therion CS ?po anglicky...

Stacho Mudrak s.m na speleo.sk
Středa Září 29 11:41:31 CEST 2004

> Podle me, by bylo dobre zacit cislovanim thbooku, protoze mam pocit, ze se
> nevyviji uplne paralelne s therionem. A treba pouzit ke sprave nejaky
> CVS... Urcite se casem nekdo najde, kdo bude ochoten se do prekladu
> pustit.

Neviem. Pise ho Martin a vzdy ked vyjde nova verzia, vsetky nove
features su tam popisane. Ak mas nieco co tam nie je, daj prosim vediet.
Ale poslednych niekolko verzii som ho kontroloval a bolo tam tusim vsetko.

Co sa tyka toho CVS, ma to zmysel ak viac ludi bude robit na jednej
veci. Zatial to mame s Martinom rozdelene kto ma co na starosti a celkom
nam to ide. Ja som isty cas s CVSkom pracoval a tiez to neni vseliek.

Ak by ale preklad robil jeden clovek, uplne mu podla mna postaci ked si
zmeny vydiffuje.

> Ja nevim... nebylo by lepsi se zamerit na zjednoduseni ovladani xtherionu
> nez zacit vyvijet uplne nove GUI?

XTherion je velmi limitovany Tclkom a tak mnohe veci ktore tam chceme
spravit tam bud nejdu, alebo su neprenosne (napr. 3D prehliadac pod Mac
OS nepustis, pretoze neexistuje OpenGL parsnuta do Cocoa ci ako sa to
tam tomu spravcovi okien nadava). Dalej mame v plane spravit nieco ako
automaticke oklikavanie ciar - a na to tiez treba algoritmy, ktore budu
skompilovane.

Hlavny problem xtheriona je, ze musi pracovat s textovym formatom, v
ktorom uzivatel mooze mat prakticky cokolvek. To potom znacne stazuje
mozsti jeho rozsirenia.

> Jaky bude osud xtherionu?

Nadalej bude fungovat pre tych, ktory budu chciet mat data v textovych
suboroch.

S.