[Therion-cs] Naposledy Therion a TeXLive

Tomas Bohanes tomas.bohanes na FNOL.CZ
Pátek Září 24 18:02:31 CEST 2004

Ahojte vsichni,

tak muzu rict, ze uz se mi podarilo rozchodit Therion i v pocitaci s
TeXLive v.7.0. Chce to jen nasledujici:

1) overit, zda v instalaci TeX v adresari bin je vubec soubor
metapost.exe. Doporucena instalace pod Win jej totiz neinstaluje, je
potreba proto v uzivatelske instalaci doplnit.
2) Pak staci jen v therion.ini nastavit cestu k tomuto souboru, tj.
"odremovat" polozku path metapost a nastavit cestu: "c:\Program
Files\TeXLive\bin\win32\metapost". Vypisuji to proto, ze bylo nutne uvest
i ten metapost, tedy nikoliv pouze cestu.

A pak uz je mozne vesele kompilovat!!!

Mam jeden navrh pro vsechny uzivatele, zejmena pak pro autory. Bylo by
zajimave pro vsechny nove uzivatele, kdyby nabidka modelovych jeskyni
byla sirsi nez pouze tri dema, nabizene autory. Tj. ten kdo by chtel, by
mohl nekam (treba na web Therionu, ci na speleo.cz) poskytnout svoji
modelovou jeskyni (jiste zadne systemy, to by bylo neprehledne. A
novacek, ktery by si nevedel rady s nekterym problemem, by zde pak
mohl najit reseni vyzkousene jinym autorem. Ja jsem napriklad metodou
pokusu a omylu nastavoval parametry cary typu "slope", protoze v
prikladech je tato cara ukazana jen minimalne. Nakonec jsem to vyresil,
ale bylo by jednodussi se mrknout na nekolik ruznych prikladu pouziti.
A samozrejme ja bych tam nasledne poskytl prave tu svoji modelovou
"Pokusnou" jeskyni.

Zdravi Tomas