[Therion-cs] prosba o pomoc

Ladislav Blazek lblazek na speleo.cz
Středa Září 15 11:09:12 CEST 2004

Jeste muzes zkusit spustit kompilaci s parametrem -d (napis do command
line options v compileru). Therion pobezi v debug modu a temporary data se
nesmazou. Pak mrkni do temp adresare - pokud neni zadan jinam, pak je to
C:\Documents and settings\%uzivatel%\Local settings\Temp\thTMPDIR - jestli
se tam neco vytvori, pripadne adresar zazipuj a posli do Therion-cs listu
spolecne s daty, ktere kompilujes a therion.ini souborem...

L.

--
Ladislav Blazek