[Therion-cs] Naposledy Therion a TeXLive

Martin Budaj m.b na speleo.sk
Středa Září 29 11:55:04 CEST 2004

> Mam jeden navrh pro vsechny uzivatele, zejmena pak pro autory. Bylo by
> zajimave pro vsechny nove uzivatele, kdyby nabidka modelovych jeskyni
> byla sirsi nez pouze tri dema, nabizene autory. Tj. ten kdo by chtel, by
> mohl nekam (treba na web Therionu, ci na speleo.cz) poskytnout svoji
> modelovou jeskyni (jiste zadne systemy, to by bylo neprehledne.

Samozrejme, bolo by to super. Ak niekto ma data o ktore sa chce podelit,
moze mi ich poslat na m (bodka) b (zavinac) speleo (bodka) sk a umiestnim
ich na stranku therionu.

V buducnosti by sme mohli vytvorit aj wiki stranky ktore by si vytvarali
sami uzivatelia.

M.