[Therion-cs] Spájanie th.2 máp

Pavel Herich herich na speleodd.sk
Čtvrtek Květen 23 09:15:41 CEST 2019

Ahoj,
samozrejme nič netreba prekresľovať, príkaz je (aspoň tak to skús):
"join scrap1 na survey1 scrap1 na survey2". Ale si vyrob ďalší th súbor v
adresári vyššom od tých dvoch jaskýň, kde napíšeš len
input stara.th
input nova.th
join scrap1 na survey1 scrap1 na survey2
equate bod1 na survey1 bod1 na survey2

Môžeš to celé dať pod nový survey, napr. "survey system" lepšie sa to
potom manažuje na ďalšej, vyššej úrovni, ale nemusíš.
P.

Dňa 2019-05-23 09:02 Matej Ševčík napísal(a):