[Therion-cs] Spájanie th.2 máp

Matej Ševčík matsevcik na gmail.com
Čtvrtek Květen 23 09:02:22 CEST 2019

Ahojte
Mám otázku, mám situáciu, že mám nakreslenú mapu jaskyne v th2 (stará.th2)
objavili sme však vedľa nej novú jaskyňu, ktorú sme zamerali a zakreslil
som ju do Therionu (nová.th2). Jaskyne sme následne prepojili.

Moja otázka znie, dajú sa spojiť tieto th2 mapy (stará a nová) dokopy tak
aby mi vznikla kompletná mapa oboch jaskýň? Rozumiem, že ako prvé, treba
samozrejme doplniť najmä polygóny v .th file, ale existuje nejaký príkaz na
spájanie th2 súborov? Alebo to všetko musím pracne, ručne a nanovo
prekresľovať do jedného z už existujúcich th2 súborov (nová, alebo stará).

Pýtam sa preto, lebo neviem sa dopátrať relevantnej informácie.
Ďakujem
Matej