[Therion-cs] Funkcia "line rope"

Matej Ševčík matsevcik na gmail.com
Neděle Září 24 23:01:40 CEST 2017

Ahoj
Posielam obrázky v prílohe.
Kreslím pôdorys do th2.
Prvé 3 obrázky zobrazujú situáciu keď nakreslím obyčajnú líniu "rope"
ohraničenú 2 bodmi. Keď mi to vykreslí v pdf-ku tak línia (čiara) ide úplne
niekde inde a nie je vykreslená ani celá čiara.
Obrázky 04-05 zobrazujú situáciu keď do línie pridám ešte ďalší bod. Vtedy
mi to síce v pdf-ku vykreslí línia ohraničenú dvomi bodmi, ale nie je
rovná, je zakrivená.
V rozvinutom reze je situácia obdobná.
Pre tento prípad "prezentácie" je vo všetkých obrázkoch zapnutá možnosť
"-clip off" aby bolo zrejmé ako smeruje čiara inak v normálnej mape to sám
samozrejme vypnuté.

Moja hlavná otázka teda znie: Robím niečo ja zle pri kreslení tejto značky,
alebo chyba je v programe, ktorý si myslí, že lano je v reále vždy ohnuté
(hoci samozrejme logicky ak ho v jaskyni dostatočne napnem tak nemusí byť)?

Ďakujem
Matej

Dňa 24. septembra 2017, 12:09, Michal Danko via Therion-cs <
therion-cs na speleo.sk> napísal(-a):