[Therion-cs] Funkcia "line rope"

Michal Danko michal.danko na gmail.com
Pondělí Září 25 08:11:38 CEST 2017

Ahoj,
ak by si klreslil do nacrtkov priklanal by som sa k odchylke kreslenia a
vyrovnavaniu co robi therion - morphing - thbook str86 ale kedze kreslis do
xvi zrada bude asi niekde inde. skus nakreslit tu ciaru tak aby nezacinala
nekoncila na stene. druhy pokus daj iba dva body a vypni vyhladenie
[image: Inline image 1]

S pozdravom

Ing. Michal Danko