[Therion-cs] Export PDF

Martin Sluka martinsluka na mac.com
Úterý Březen 14 08:46:41 CET 2017

Štěpáne,

přepočítat ty velikosti je záležitostí trojčlenky.

Therion skutečně není určen pro předtiskovou přípravu. Avšak spousta věcí se dá upravit přímo v TeXovém makru, jenž definuje výsledný vzhled.

Nejjednodušší je to vyexportovat a výslednou mapu dodělat v Illustratoru nebo Inkscape. Ty už pak nástroje pro předtiskovou přípravu mají.

m.s.