[Therion-cs] Export PDF

Štěpán Mátl stepanmatls na gmail.com
Pondělí Březen 13 23:56:05 CET 2017

Tak jsem s es tím nějak popral, ale je to strašně nadlouho, zvlášť když se
s měřítkem musí posouvat hlavička-legenda atd... Navíc každá hlavička bude
trochu jinak velká. Škoda, že to nemá i nějakou definici velikosti podle
výsledných rozměrů, nejen podle měřítka. To je na publikace nevhodné.

Musím zkusit ty True Type fonty, to by bylo super. Jen to vypadá, že to
nebude zase tak jednoduché.

--
Štěpán Mátl