[Therion-cs] Otázky na Therion

Michal Danko michal.danko na gmail.com
Pondělí Květen 11 14:21:56 CEST 2015

ahoj,
v ryclosti vsetko je v thbooku + wiki, vela sa naucis aj z examplov .
v prilohe mas vsetky znacky.

precitaj si:
http://therion.speleo.sk/wiki/doku.php/czsk

http://therion.speleo.sk/wiki/doku.php/tbe

A.3 - do configu >> map-comment ""

A.4 - do configu >> text sk "point station:temporary" "meračský bod"

B .3  pravdoopdobne bolo kreslene ako area water + area sump

  code metapost

 def a_sump (expr p) =
    T:=identity;
    thfill p withcolor (0.0, 0.2, 1.0);
  enddef;

  def a_water (expr p) =
    T:=identity;
    thfill p withcolor (0.0, 0.5, 1.0);
  enddef;
endcode

A.5 - symbol-assign point station SKBB  alebo  symbol-assign point
station:fixed SKBB

B.7 - urob si v mape nejaku uzavretu oblast za puzitia ciary border alebo
border:invisible  potom  zmen na area vyber si napriklad water a klikni na
tu ciaru ktoru si nakreslil . oblast vo vnutri bude vyplnena vodou...

a.6 - v subore.th musis mat nasledujuco

*survey meno.merania -title "Moja prvá jaskyňa"*

b2 - asi to mas vsetko v 1scrape treba oddelit scrap s priepastou a spondou
chodbou  cez break v th subore.

napr
map mapa1
scrap1
break
scrap2
endmap

b4  map-fg altitude ..vybarby scrapy podla vysky.

b5 mozes fixovat vchody cez gps. alebo napojit cez povrchovy tah.
povrchovy tah oznacis v th.

*flags surface*

*body*

*flags not surface *