[Therion-cs] Školení

Luděk Vlk l.vlk na chromservis.cz
Pondělí Září 15 07:56:56 CEST 2014

Ahoj,

Půovodně jsem chtěl jet do Javoříčka hlavně kvůli Therionu. Mám tomu rozumnět, že se setkání uživatelů Therionu nekoná?

Luděk

From: therion-cs-bounces na speleo.sk [mailto:therion-cs-bounces na speleo.sk] On Behalf Of Radek
Sent: Sunday, August 31, 2014 8:26 PM
To: List pro česky a slovensky mluvící uživatele programu Therion
Subject: Re: [Therion-cs] Školení

Ahoj lidi,
 plánovali jsme setkání uživatelů Therionu v rámci Setkání v Javoříčském krasu 3 - 5.10.2014, ale vůbec by se nedalo postihnout všechno, co si téma zasluhuje. Navíc si myslím, že by bylo třeba stanovit si jasně, jaké značky u nás budeme používat a na co. Myslím, že by neměl být takový problém, udělat něco kolektivního, věnovaného jen podzemnímu (a nadzemnímu) mapování, Therionu, Distu a jiným používaným a použitelným technikám. Myslím, že místo i dostatečně zkušené lidi už v našich řadách najdeme.
Radek Svojanovský, 7-09 Estavela