[Therion-cs] Školení

Štěpán Mátl stepanmatls na gmail.com
Pondělí Září 1 22:10:04 CEST 2014

Paľo: Pokud se do té doby nepohnu, tak bych se na tebe obrátil, že by jsme
dali třeba scuka v nějaké hospůdce či tak něco. Kdyby jsi to chtěl spojit s
nějakou exkurzi, třeba na Býčí skálu, dej vědět.

Ladislav: Napsal jsem ti SZ. TeamViewer není špatný nápad. Ale raději bych
nějaké osobní posezení třeba u pivka a v poklidu si s tím trochu pohrát na
příkladu... ale uvidíme. Když tu vidím ty problémy, co se tu řeší, příjde
mi to trochu hloupé tu otravovat s těma mejma triviálnostema :-D

Radek: Na nějaký komplexnější kurz by se určitě našlo více lidí, třeba v
rámci vzdělávání ČSS, jen to musí udělat někdo zkušený. Škoda že to na tom
setkání padlo, těšil jsem se na to. Na ICS prý byla nějaká přednáška na
téma udržitelného mapování, ale ta mě nějak minula. Z toho by se dalo vzít
příklad. Bohužel je to takový blbý, že s tím nemohu nijak výrazně pomoci,
to právě musí ti zkušenější stanovit, rozhejbat a udělat kurz. Třeba se z
toho vzdělávání něco v tomhle směru taky vyvrbí...

Štěpán

--
Štěpán Mátl