[Therion-cs] u:area

Martin Sluka martinsluka na mac.com
Neděle Květen 18 14:19:01 CEST 2014

To je bug v therione.

Keď označíš area: u:sifon, tak ju therion automaticky zamení za u -subtype sifon a to nefunguje

area u -subtype sifon
  l3-1073-689
endarea

Jediné, čo sa dá je natvrdo prepísať v th2 súbore area na:

area u:sifon
  l3-1073-689
endarea

Funguje to, dokiaľ tú area nebudeš editovať v therione.

Snáď to Stacho čo najskôr opraví. ;)

m.

18. 5. 2014 v 9:09, herich na speleodd.sk: