[Therion-cs] u:area

herich na speleodd.sk herich na speleodd.sk
Neděle Květen 18 09:09:39 CEST 2014

Ahojte,
nepriek mojim častým pokusom som neuspel s definovaním novej značky
typu AREA pomocou area "u", ani v prípade, že úplne skopírujem
definíciu z existujúcej značky a len zmením jej názov, napr.:

plne funkčná tmovomodrá plocha sifónu:
   code metapost
   def a_sump (expr p) =
     T:=identity;
     thfill p withcolor (0.0, 0.2, 1.0);
   enddef;

nefunkčná definícia:
   code metapost
   def a_u_sifon (expr p) =
     T:=identity;
     thfill p withcolor (0.0, 0.2, 1.0);
   enddef;

Týmto vás prosím o pomoc, konečne sa čosi deje s Jaskyňou mieru,
vypracovávam projekt mapovania antropických zásahov pri
sprístupňovacích prácach, mapa potom bude slúžiť ako podklad pre
ďalšie riešenie situácie, no bez nových definícií sa veľmi nepohnem.
Ďakujem
Paľo Herich