[Therion-cs] řezy mapou

Martin Sluka martinsluka na mac.com
Úterý Září 3 10:09:46 CEST 2013

Pro řez jsou v scrapu, do kterého řez patří, k dispozici line "section", pomocí které se nakreslí čára řezu. V options se nadefinuje kde bude kolmice pro směr pohledu (none, beginning, end, both). Čára "section" je obecně křivka, vodítka určují délky čáry řezu.

Dále bod "section" s options "-scrap jmeno_scrapu". Ten určuje polohu středu (nebo rohů obálky) řezu.

Samotný řez je nakalibrovaný scrap s projekcí "none".

Odesláno z iPhonu