[Therion-cs] řezy mapou

Radek Raadjaa na seznam.cz
Úterý Září 3 10:17:35 CEST 2013

Ahoj,
jak píše Laďa, Therion si nebere z podélného řezu údaje pro tvorbu 3D
modelu. Ovšem bere si je z příčného řezu (scrap option -walls on), ovšem
nejlepší je použít body typu rozměr a do options zadat -value [+.++ -.-- m]
Dají se tak modelovat i stupně a vpodstatě i příčné řezy a na mapě se
nezobrazují. LRUD nepoužívám, je lepší pořádně nakreslit půdorys.
Kdysi jsem th book překládal, spíš mám nějaké překlady příkladů z therion
wiki. Je to doplněo o mé poznatky a zkušenosti, jak se Therion vyvíjel (a
vyvíjí). Pošli mi adresu mailu, najdu to a pošlu.
A když už tady tak diskutujeme - na mapě mám půdorys s vybarveným vnitřkem a
výplněmi (foreground). Když tam dám příčné řezy, obarví se mi stejně.
Zkoušel jsem v configu různá nastavení, aby zůstaly prázdné, ale nepodařilo
se mi na to přijít. Nemáte na to někdo medicínu?
Radek

---------- Původní zpráva ----------
Od: Ladislav Blažek <lada na blazcata.cz>
Datum: 3. 9. 2013
Předmět: Re: [Therion-cs] řezy mapou

"

Ahoj,

therion používá k vygenerování 3D modelu plán jeskyně. Rozvinutý řez ani
řezy nejsou (kdyžtak mě prosím opravte pokud se tohle změnilo) součástí
algoritmu. 3D model lze zpřesnit umístěním point passage-height do scrapu a
určit tak přesnou výšku chodby v daném místě. V nouzi lze tuším therion
přinutit aby generovat 3D z LRUD - nikdy jsem nepoužil.

passage-height: the following four forms of value are supported: +<number>
(the height

of the ceiling), -<number> (the depth of the floor or water depth), <number>
(the distance between floor and ceiling) and [+<number> -<number>] (the
distance to ceiling

and distance to floor).

Ad překlad Therion Booku - kdysi jsem o tom přemýšlel, ale nakonec jsem
nenašel rozumný způsob jak udržovat překlad aktuální vůči originální verzi.
Myslím, že je jednodušší použít Google Translate, nebo si těch pár slovíček
najít. Therion book je pořád spíš referenční příručka než "návod jak
používat therion".

L.

Dne 2. září 2013 22:33 Jiří Fichtner <fichtik na seznam.cz