[Therion-cs] řezy mapou

Ladislav Blažek lada na blazcata.cz
Úterý Září 3 09:23:13 CEST 2013

Ahoj,

therion používá k vygenerování 3D modelu plán jeskyně. Rozvinutý řez ani
řezy nejsou (kdyžtak mě prosím opravte pokud se tohle změnilo) součástí
algoritmu. 3D model lze zpřesnit umístěním point passage-height do scrapu a
určit tak přesnou výšku chodby v daném místě. V nouzi lze tuším therion
přinutit aby generovat 3D z LRUD - nikdy jsem nepoužil.

passage-height: the following four forms of value are supported: +<number>
(the height
of the ceiling), -<number> (the depth of the floor or water depth),
(the distance to ceiling
and distance to floor).

Ad překlad Therion Booku - kdysi jsem o tom přemýšlel, ale nakonec jsem
nenašel rozumný způsob jak udržovat překlad aktuální vůči originální verzi.
Myslím, že je jednodušší použít Google Translate, nebo si těch pár slovíček
najít. Therion book je pořád spíš referenční příručka než "návod jak
používat therion".

L.