[Therion-cs] Legenda - přehled mapovacích pomůcek

Luděk Vlk l.vlk na chromservis.cz
Úterý Červen 4 12:14:17 CEST 2013

Děkuji.

A lze dát část textu do italiky nebo tučně?

Děkuji
Luděk

From: therion-cs-bounces na speleo.sk [mailto:therion-cs-bounces na speleo.sk] On Behalf Of Ladislav Blažek
Sent: Tuesday, June 04, 2013 10:32 AM
To: List pro česky a slovensky mluvící uživatele programu Therion
Subject: Re: [Therion-cs] Legenda - přehled mapovacích pomůcek

V map-comment by mělo jít použít odřádkování, např.:

map-comment "nějaký komentář<br>Pomůcky: kompas, sklonoměr ..."

Instrument list se tuším teď nijak nepoužívá, já to tam píšu spíš z důvodu dokumentace abych později věděl čím to bylo měřeno.
Quantity = same keywords as team person’s role = tape, clino atd. viz therion book

L.