[Therion-cs] Legenda - přehled mapovacích pomůcek

Ladislav Blažek lada na jeskynar.cz
Úterý Červen 4 10:23:26 CEST 2013

V map-comment by mělo jít použít odřádkování, např.:

map-comment "nějaký komentář<br>Pomůcky: kompas, sklonoměr ..."

Instrument list se tuším teď nijak nepoužívá, já to tam píšu spíš z důvodu
dokumentace abych později věděl čím to bylo měřeno.
Quantity = same keywords as team person’s role = tape, clino atd. viz
therion book

L.