[Therion-cs] Dotaz k povrchu

Luděk Vlk l.vlk na chromservis.cz
Úterý Říjen 16 15:17:38 CEST 2012

Moje idea byla proběhnout terén s GPSkou a mít tak dost husté informace o povrchu. Jediný problém, který mám, udělat síť pravidelnou ze sítě nepravidelné...
Luděk Vlk

-----Original Message-----
From: therion-cs-bounces na speleo.sk [mailto:therion-cs-bounces na speleo.sk] On Behalf Of Radek ------
Sent: Tuesday, October 16, 2012 1:51 PM
To: List pro česky a slovensky mluvící uživatele programu Therion
Subject: Re: [Therion-cs] Dotaz k povrchu

Jen jsem chtěl podotknout - nedělejte si iluze, že výsledný model povrchu bude maximálně odpovídat realitě. Hlavně zalesněné části a členitý terén byly mapovány letecky a jsou tam velké výškové rozdíly. Vím to z vlastní zkušenosti, kdy jsou v modelu povrchu, který jsem dělal podle vrstevnic nejnovějších mapových listů rozdíly 8 - 14 m. Mapy vznikaly jako vojenské a jak říká kamarád geodet - vojákům bylo jedno jak vysoko tank pojede, ale hlavně jestli projede. Samozřejmě je pak nejlepší vzít teodolit a měřit měřit měřit.....
Radek Svojanovský