[Therion-cs] Dotaz k povrchu

Radek ------ Raadjaa na seznam.cz
Úterý Říjen 16 13:40:12 CEST 2012

Jen jsem chtěl podotknout - nedělejte si iluze, že výsledný model povrchu bude maximálně odpovídat realitě. Hlavně zalesněné části a členitý terén byly mapovány letecky a jsou tam velké výškové rozdíly. Vím to z vlastní zkušenosti, kdy jsou v modelu povrchu, který jsem dělal podle vrstevnic nejnovějších mapových listů rozdíly 8 - 14 m. Mapy vznikaly jako vojenské a jak říká kamarád geodet - vojákům bylo jedno jak vysoko tank pojede, ale hlavně jestli projede. Samozřejmě je pak nejlepší vzít teodolit a měřit měřit měřit.....
Radek Svojanovský