[Therion-cs] konvert jtsk - sklon, az., dlzka

Radek ------ Raadjaa na seznam.cz
Pátek Březen 9 14:11:44 CET 2012

Ahoj,
 ano, pokud máš dva body v souřadnicích a potřebuješ mezi ně dostat polygon měřený kompasem (nebo DistoX), pak se fixní body nepohnou a polygon mezi nimi Therion dopočítá. Já jsem takhle nasazoval na polygon, měřený teodolitem, polygon měřený Distem, případně staré mapy, kde se nedochovaly žádné měřičské údaje. Pak si můžeš vyexportovat polygon ve skutečném zobrazení v pdf, nebo svg a dodělat (naskejlovat) si k němu všechny půdorysy a podélné řezy v Corelu, Inkscapu... tak, aby maximálně odpovídaly realitě. Je to sice složitější, ale výsledek je velmi dobrý. Morphing se mi v tomhle moc neosvědčil. Ty tabulky pošlu, třeba se někomu budou hodit. Proč vymýšlet vymyšlené.
Radek Estavela