[Therion-cs] konvert jtsk - sklon, az., dlzka

herich na speleodd.sk herich na speleodd.sk
Pátek Březen 9 13:35:48 CET 2012

Ďakujem za rady, presne o tie tabuľky mi ide :)
posielam ešte vysvetlenie na obrázku, čo som teraz naškrabal.. Problém
je, že to s Excelom moc neviem, aj keď vzorce v podstate vieme. Možno
by takýto nástroj bol osožný aj ostatným..
Palo