[Therion-cs] Kalibracia obrazka

Michal Danko michal.danko na gmail.com
Neděle Březen 4 09:14:08 CET 2012

Dobry den,
aký obrazok chcete pouzit? ja som pre kalibraciu pouzival software MOBAC -
hlavne verzie spred aprila 2011 maju vela podporovanych mapovych serverov -
export  pre oziExplorer

pre kalibraciu vlastneho obrazku - zoscenovanej mapy je dobre pouzit
oziExplorer.

ak by ste stym mili problemi viem vam stym pomoct ak mi poslete oblats a
druh mapoveho podkladu...

S pozdravom

Ing. Michal Danko