[Therion-cs] Kalibracia obrazka

Tibor Máté tmtibimate na gmail.com
Pátek Březen 2 14:37:22 CET 2012

Dobry den,

pokusam sa o kalibraciu obrázka na 3D povrch, therion mi vsak hlasi
tento warning: error reading bitmap -- X and Y image resolution not
equal

3D povrch sa zobrazi, ale obrazok nie - asi som neporozumel principu
tej kalibracie, poradi mi niekto, prosim?

vychadzam z tohto:

1. X1 Y1 - 0 0 (lavy-dolny roh bitmapy v pixeloch)
2. x1 y1 - .... (lavy-dolny roh terenu v JTSK metroch)
3. X2 Y2 - .... (pravy-horny roh bitmapy v pixeloch)
4. x2 y2 - .... (pravy-horny roh terenu v JTSK metroch)

moje data som ulozil na http://leteckaposta.cz/317179075