[Therion-cs] therion symbols -pit

Stacho Mudrak s.m na group-s.sk
Čtvrtek Leden 12 15:22:54 CET 2012

> - stale maturujem ako spravne kreslit priepast (kolmu sachtu) tak aby to
> bolo logicky a graficky spravne. Niekedy na therion kurze mi tusim Martin
> Sluka radil puzivat "pit -outline in" -  v pdf mape to vyzera super  ale v
> 3d to zase vyzera ako pilier

Toto sa riesilo uz aj v anglickej konferencii. Treba do therionu
pridat taku moznost, aby to v 3D tie piliere nerobilo. Bude sa na tom
pracovat.

> - v novej verzii pribudli niektore znacky a moznosti napriklad wall:pit  ale
> jeho znacka je uplne ina ako klasicky znak pit
>  potom pri kombinacii to vyzera cudne.  - vid  pit.jpg v prilohe  nedala by
> sa spravit este verzia steny, ktora by byzerala ako je na obr. pit2.jpg ??
> (teraz to robim kopirovanim casti ciary  a editovanim  v textovom editore )

Toto by malo byt uplne jednoduche. Malo by stacit dat do layoutu:

code metapost
def l_wall_pit (epxr P) =
  l_wall_bedrock_UIS(P);
  l_pit_UIS(P);
enddef;

> - niekde sa mi v emailovej komuniakcii podaril najst pdf dokument Therion
> symbols.. existuje niekde najnovsia verzia so vsetkymi znackami???

Staci spustit:

therion.exe --print-symbols

a on vytvori subor symbols.xhtml, ktory sa da otvorit vo firefoxe
alebo inom prehliadaci.

S.